vrijdag 25 december 2020

Sterretjes kaart Online Workshop

Hallo Allemaal,

Wat gezellig dat jullie vandaag mee hoppen met onze bloghop! We lichten vandaag de Online Workshop Sterretjeskaart uit. Zelf vind ik dit model kaart echt helemaal te gek!

Ik heb gebruik gemaakt van het Jingle Bells designpapier met de bijpassende labelvellen. ( 6011/0610 en 6011/0429 )

Op de voorkant heb ik de Scr@pmal Notebook Circles 6002/1515 gebruikt. Daarop heb ik champangen flessen gemakt. Hiervoor heb ik de stansmal Little Happiness Flessenpost 6002/1529 gebruikt.


Hieronder nog een korte video van de kaart:


Ik hoop dat ik jullie heb kunnen inspireren met mijn uitvoering van deze te gekke online workshop!

Wat moet je doen?

Ga op 21 december langs de blogs van alle Noor en Zo meiden en laat een reactie achter.

Als je bij iedereen een reactie hebt achterlaten kom je terug naar het blog van Noor en Zo en laat daar ook een leuke reactie achter!


Je mag nu verder hoppen naar het blog van:


Lieve Groetjes,





Door te klikken op de afbeelding kom je bij het desbetreffende product in de webshop :


 

 





5 opmerkingen:

  1. Deze is ook zo mooi. Net als de rest. Ik ga er vandaag een maken. Fijne feestdagen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze kaart is ook prachtig, met mooi bijpassend designpapier...., echt geweldig. Fijne feestdagen....

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel mooie kaart en een superleuke strik vooraan! Net een echt pakje. Leuke kleine flesjes. Superleuk kaartmodel ! Fijne Kerstdagen ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Weer een heel andere uitvoering van dezelfde kaart.Ik ben echt fan van van deze kaart. Eerst nog enkele stansjes aanschaffen en dan kan ik al beginnen voor volgende jaar. Prettige feestdagen gewenst.

    BeantwoordenVerwijderen