maandag 22 maart 2021

Baby

 

Hallo Lieve bloglezers,

We starten de week weer met een bloghop bij Noor & Zo! Vandaag een hele lieve bloghop met allemaal baby kaartjes. De Bella Lulu knipvellen Baby Boy en Baby Girl staan vandaag centraal. Ik heb van beide knipvellen kaartjes gemaakt.


 

Bij de jongens variant heb ik gebruik gemaakt van het Dutch Doobadoo Mask Art Mandala Leave 470.715.622 . Ik heb hier de kleuren walnut stain en faded jeans van de distress oxides gebruikt.





Op onderstaande kaart heb ik het Dutch Doobadoo Mask Art Alphabet Heart 470.715.153 gebruikt. Dit kaartje is een neutraal kaartje geworden. Dat kan altijd. Voor deze kaart heb ik de kleuren walnut stain en tattered rose gebruikt van de distress oxides.




En dan nog de meisjes variant. Ook bij deze heb ik de achtergrond gemaakt met een Dutch Doobadoo mask stencil, namelijk de Mask Art Kialo 470.715.157 Voor deze kaart heb ik de kleuren walnut stain en worn lipstick gebruikt.




De bovenkant heb ik afgewerkt met het scr@p hart. Knijpertje er aan vast en afgewerkt met hempcord. Zo heb je in een handomdraai 3 verschillende kaarten met de te gekke Bella Lulu knipvellen Baby Boy en Baby Girl!

Ik hoop dat ik jullie hiermee wat inspiratie heb kunnen geven.

Hop nog lekker even verder om de rest van de creaties van de andere meiden ook nog te zien. Het is zeer de moeite waard. 

Je mag nu verder naar het blog van

JOSJE

Lieve Groet,



 

 



5 opmerkingen:

  1. Wat is dit ook leuk gedaan Irina....drie rustige kaartjes maar zo MOOI!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig deze kaarten met het leuke knipvel! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele lieve kaartjes, mooi gemaakt met de stencils.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaarten heb je gemaakt.
    Leuk met de mask-stencils van DDbD, zo maak je ze echt weer verschillend.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen