woensdag 19 mei 2021

Jeep Safari

Onderaan mijn blog zet ik de gebruikte materialen op een rijtje 


Hallo lieve bloglezers,


Vandaag neem ik jullie mee op jeep safari! Ik heb een slimline kaart gemaakt met veel producten van Elizabeth Craft Design.

Zoals jullie al kunnen zien is de jeep  wel een echte blikvanger op dit kaartje. Ik vind deze jeep echt zo geweldig. De jeep heb ik uitgestanst uit perfect colouring paper en op kleur gebracht met Aladine Izink en de onderdelen heb ik ingekleurd met copicmarkers.




De struiken en het gras heb ik gestanst uit het nieuwe Marianne Design Pretty Papers de natuur in (PK9176). Ook de tekst en de letters op het nummerbord komen uit deze papier set. Het kampvuur, de vis en de vishengel vind je in de Elizabeht Craft Design Camping accessoires 1670. De struiken en bloemen heb ik gestanst met de Adventure Edge 2 (1625).



Het lieve jongetje is ook van Elizabeth Craft Design, deze heb ik gemaakt van de stansset 1859 Farm Collection Farmer. Dit boertje kan ook best een visser worden op safari vond ik ;)

Dit was mijn jeep safari kaartje. Ik hoop dat ik jullie wat inspiratie heb kunnen geven! Bedankt voor het lezen van mijn blog en tot een volgende keer.


Creatieve groet,




Door te klikken op de foto komt u direct bij het desbetreffende product in de Noor & Zo webshop:


 











Geen opmerkingen:

Een reactie posten