zaterdag 10 februari 2018

Mini ticket album

Hallo allemaal! 

Vandaag wil ik jullie laten zien hoe je super makkelijk een leuk mini album maakt met de nieuwe basis stans STENCILSL83 .



Als eerste stans je de grootste maat. Zelf heb ik hem 4 x uitgestanst uit kraft. Maar dat is natuurlijk naar wens aan te passen! Vervolgens stans je 8 x de 2 kleinere formaten uit. ( voor de voorkant én de achterkant) De paperpads zijn daar ideaal voor! Zelf heb ik mijn favoriete blok gepakt: PPSL67.




 Ik heb ze allemaal bewerkt met de paper distresser en distress ink langs de randen. (kleur: Vintage foto ).



Dan ga je de pagina's versieren! Dat kan naar eigen wens! Hier een paar voorbeelden uit mijn boekje:





Wat ook erg leuk is is om er foto's in te verwerken voor een persoonlijke touch! De linker pagina's ga ik nog vullen met foto's!

Om de bladzijden aan elkaar te krijgen rijg je er een leuk lint door!! Voor een stoer effect is een leren koord of jute ook erg leuk! Ik heb ze alle 3 gebruikt!


Zo heb je super snel een leuk mini album!!






Ik hoop dat jullie het leuk vinden!
Fijne dag!

Lieve groetjes Irina



2 opmerkingen: