maandag 7 september 2020

Stitched Borders bloghop

 Hallo Lieve Allemaal,

Vandaag hebben we weer een super leuke bloghop met het team. Dit keer met de toffe Stitched Borders van Bella Lulu! Onderaan het blog post ik een link naar alle gebruikte producten.


Ik heb gebruik gemaakt van het te gekke To The Beach design papier in combinatie met de bijpassende Labelvellen, beide van Noor! Design.


Op de voorkant van het album heb ik een super handige sluiting gemaakt met de Vintage Flourishes Hands stans. Deze leuke pijltjes kun je dus gebruiken als sluiting van een album! 



De bladzijdes van mijn album heb ik kleine insteek pockets gemaakt. Hier heb ik kaartjes in gestoken waar later nog een foto op geplakt kan worden. De ronde tekst heb ik uitgestanst met de Bella Lulu Nesting Dies. Die geven een heel leuk sierrandje. Er zitten stikrandje in en ook een schulprandje, neide in meerdere maten.



Wat is die Driving Home stans ook te gek he met dit zomer papier??!! Ik heb hem op het strand geparkeerd, met uitzicht naar zee. Hoe leuk is dat!!



De LIVE van dit album, dus hoe je dit album maakt, is terug te vinden door te klikken op onderstaande afbeelding:


Er is een super tof Actie Pakket bij dit album:
(klik op de afbeelding)


Ook staan alle artikelen die ik heb gebruikt HIER klaar in de webshop. (klik HIER)

Wat moet je doen?

Ga 7 september langs de blogs van ale Noor en Zo meiden en laat een reactie achter.

Als je bij iedereen een reactie hebt achterlaten kom je terug naar het blog van Noor en Zo en laat daar ook een leuke reactie achter!

Je mag nu verder hoppen naar het blog van 



Fijne dag en een lieve Groet,















11 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig mini boekje!
    Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. zo krijg je direct zin om toch nog het vliegtuig te pakken naar een zonnig oord. Heerlijk vrolijk kaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk model kaart is dit.....heel erg gaaf gedaan en de nieuwe Bella Lulu stansset heb je mooi gebruikt!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterend album heb je gemaakt! De nieuwe borders maken het helemaal af, veel leuker zo'n mooi randje dan 'saai recht'.

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk albumpje Irina en de mallen op zo veel verschillende manieren gebruikt; geweldig

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk album. Echt super gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Deze zag ik al in de nieuwsbrief staan en ik kreeg er gelijk een zomers gevoel van. Heerlijk, met die kleurtjes!

    BeantwoordenVerwijderen