donderdag 22 juli 2021

Designpapier Favourites 22 juli

 Hallo bloglezers,

Leuk dat je vandaag mee hopt met onze bloghop. Vandaag zijn we met het team aan de slag gegaan met de kit Designpapier Favourites.



 

De inhoud van deze set is als volgt:

4 blokken met 24 vel designpapier 30,5 x 30,5 cm (samen 96 vel)

​Dikte: 250 gsm



Zelf ben ik nogal gek op blauw en heb daarom ook een kaart gemaakt met de blauw tinten uit deze kit. Ik heb het gecombineerd met beige. In de kit vind je echt ontzettend veel mooie bij elkaar passende kleuren. Het is goed op elkaar afgestemd. Ook is het designpapier goed stevig. Het is 250 gsm papier.


Uit een van de scrapvellen heb ik wat bloemen geknipt en daar een toefje van gemaakt. Om het af te werken heb ik nog gebruik gemaakt van de Hobbizz Clearstamp Gefeliciteerd.

Dit was mijn bijdrage aan deze bloghop. Ik hoop dat ik jullie hier mee wat inspiratie heb kunnen geven.

 De hop loopt nog even door. Hop je nog gezellig mee verder om ook de creaties van de andere dames te zien? Je mag van mij nu door hoppen naar het blog van



Bedankt voor het lezen en tot een volgende blog.


Creatieve groet,


Door te klikken op de foto komt u rechtstreeks bij het desbetreffende artikel in de Hobbizz webshop: 





3 opmerkingen:

  1. Heel erg mooi en prachtige kleuren! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke blokken met mooie kleuren.
    Een hele mooie kaart gemaakt, prachtige kleuren.

    Groet Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig kaartje in mooie blauw tinten. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen