woensdag 13 december 2017

Basic kerstkaart

Hallo allemaal!

Wat gezellig dat jullie de tijd nemen om mijn blog te lezen! Vandaag heb ik een basic kaartje gemaakt! Hoeveel ik er ook mee werk, deze gave winter feelings van Studio Light verveelt nooit! 


Ik heb voor de basis witte cardstock genomen. Daarop 2 iets kleinere vellen uit het paperpad van de Winter Feelings van Studio Light. 
Toen heb ik 2 kerstballen uitgestanst en opgeplakt. ( STENCILWF61 ) 

Daarna ben ik in verschillende kleuren bladeren gaan stansen ( STENCILRB57) .

Daar bovenop de prachtige ster (STENCILWF60) geplakt. 


Voor de afwerking heb ik nog nuvo drops gebruikt! En dat alles in zachte kleuren!
Zo heb je snel een hele basic kerstkaart met de super gave Studio Light producten!

Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden!
Fijn  dag toegewenst!

Lieve groetjes Irina 











4 opmerkingen:

  1. Prachtige kleurencombinatie. Een heel stijlvol kaartje Irina.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. En bedankt voor uw reactie! Erg leuk om te lezen! Ik moet me nog steeds verdiepen in het blog wereldje....blogs posten lukt, maar ik moet nog even ontdekken hoe ik makkelijk andere mensen kan volgen en dan vooral de nieuwe blogpost kan bekijken!!

      Verwijderen