woensdag 27 december 2017

Veer en Moon met liefde

Hallo allemaal!!

De kerst is alweer voorbij! Wat vliegt de tijd! Maar wat is het fijn om weer eens een  'gewoon' kaartje te maken ipv kerst! Ik ging aan de slag met de super mooie Veer en Moon stempels van Studio Light! Prachtige bloemen! Ook de teksten erbij zijn super Gaaf!!


Als eerste heb ik een blanco kaart met distress oxide bewerkt! In de volgorde: salty ocean, wilted violet, spiced marmalade, twisted citron, mowed lawn. Mowed lawn is distress ink en de rest oxide. 
Daarna een strook uitgesneden van ongeveer 5 cm breed en op wit papier geplakt. Toen de mooie gerbera erop gestempeld. Half op het gekleurde stukje en half op het witte! Toen wat kleine spetters water aangebracht op de oxide.
Daarna het kaartje gemat op geel papier en vervolgens weer op wit! Als laatste heb ik met een witte molotow marker nog wat lijntjes gezet voor extra accenten!

Voor de afwerking heb ik gebruik gemaakt van een tag STENCILSL25 met een basis stempel tekst STAMPSL158!



Nog een strikje erop en klaar!! 

Ik wens jullie alvast een heel goed uiteinde en veel liefde, geluk en gezondheid toe voor 2018! 

Lieve groetjes Irina 


2 opmerkingen:

  1. Heel mooi !! Een vraagje wat is oxide. Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankuwel! Met oxide bedoel ik de distress oxide! Die reageert met / op water!

      Verwijderen