maandag 14 september 2020

Biertje

 Hallo Allemaal,

Deze bloghop is weer echt te gek! Iedereen heeft weer super gave creaties gemaakt met knipvel Biertje! En zeg nou zelf, het is toch ook echt wel weer een heel tof knipvel??!! Dit is mijn creatie geworden:


Als ik aan bier denk dan denk ik gek genoeg ook vaak aan patat (of friet)! Heerlijke feest maaltijd toch?! Wat heb ik gebruikt? Ik ben begonnen met de Dutch Doobadooo card Art French Fries


Wat een toffe mal is dat zeg! Met geel heb ik de frietjes uitgeknipt en deze bewerkt met distress ink rusty hinge om een beetje een gebakken friet kleur te krijgen!


Daarna heb ik de Dutch Doobadoo Card Art Pul uitgeknipt. 


Wat extra losse bubbels toegevoegd met de vaessen figuur pons cirkel 16 cm en de kleine rondjes komen uit mijn Crop a Dile big bite.



De teksten heb ik uitgestanst met de handige Bella Lulu Nesting Dies.


Zo heb je heel snel een leuke mannen kaart! Hij kan natuurlijk ook voor vrouwen!;) 


Wat moet je doen?

Ga 14 september langs de blogs van ale Noor en Zo meiden en laat een reactie achter.

Als je bij iedereen een reactie hebt achterlaten kom je terug naar het blog van Noor en Zo en laat daar ook een leuke reactie achter!

Je mag nu verder hoppen naar het blog van 


Bedankt voor het kijken en lezen en tot een volgende blog!

Lieve Groet,

Gebruikte materialen:









5 opmerkingen:

  1. Onwijs gaaf met die frietjes ook, daar was ik nog over aan het twijfelen maar denk dat ik die toch ga bestellen.

    Groetjes van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige combinatie voor een geslaagd kaartje ..een pintje bier een frietje en opgemaakt met die onwijs leuke plaatjes van LuLu
    TOP!!!
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen