maandag 21 september 2020

Bubbels

Hoi Hoi Allemaal!

Het is weer maandag, dus is er weer een super leuke bloghop van Bella Lulu! Dit keer hebben we met het super vrolijke knipvel Bubbels allemaal iets moois gemaakt!Ik heb er een soort van 3D kaart van gemaakt. Of misschien is het wel een boekje te noemen.




Dit is de voorkant van mijn kaart. Ik heb er een paar grote Lollipops op gemaakt. Dit door middel van rosetten op een houten stokje te plakken. Het randje van de roze roset heb ik gemaakt met de Vaessen Creative Randpons Doily Edge. De andere lolli heb ik gemaakt door middel van 8 rondjes uit te ponsen en die op elkaar te plakken. Voor de grote cirkel heb ik de de Vaessen Creative Figuurpons cirkel 4,3 mm jumbo gebruikt en voor het kleine rondje in het midden de Vaesssen figuurpons cirkel 16 mm. Het vrolijke regenboog kleur papier is het Doodlebug Design Dot-stripe Rainbow paperpad. Ik vind dat zo geweldig mooi qua kleur.


In de binnenkant heb ik de super toffe Dutch Doobadoo Card Art kauwgomballenautomaat verwerkt. Ik heb er een soort van 3D versie van gemaakt. En natuurlijk heb ik daar echt kauwgomballen in gestopt. 



 De te gekke plaatjes van knipvel Bubbels passen hier perfect bij en maken het geheel mooi af! Het knipvel is super geschikt voor kinderkaarten. Lekker fleurig van kleur.
Dit was mijn bijdrage aan de bloghop met dit super leuke knipvel.

Ga 21 september langs de blogs van alle Noor en Zo meiden en laat een reactie achter.

Als je bij iedereen een reactie hebt achterlaten kom je terug naar het blog van Noor en Zo en laat daar ook een leuke reactie achter!

Je mag nu verder hoppen naar het blog van 


Lieve Groet,

















3 opmerkingen:

  1. Geweldig leuke kaart en verrassend de bubblegumautomaat in de binnenkant! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem zo leuk! En dan echte kauwgom ballen erin..hoe blij kan je een kind daar mee maken?
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind dat rozet als lolly gebruikt helemaal leuk

    BeantwoordenVerwijderen