vrijdag 2 juli 2021

Bella Lulu knipvel Boyz

 Hallo allemaal,

Wat hebben we weer een te gekke bloghop vandaag! Ik ben zo'n fan van het Bella Lulu knipvel Boyz! Erg leuk voor stoere kaarten.

Voor de basis heb ik de Dutch Doobadoo Fold Art Slimline pocket 470.713.878 gebruikt. Een heel tof model kaart met een pocket waar je nog iets in kunt stoppen. 


OP de voorkant van de kaart heb ik de Dutch Doobadoo Card Art Bierflesje 470.713.829 gebruikt. Ook heb ik een bierflesje met tekst los in de pocket gestopt.

Het design papier dat ik voor deze hele kaart heb gebruikt is het Bella Lulu Raw Denim. Een super stoer pakket papier, en ook nog eens in mijn favoriete kleur!!!! Het past perfect bij het Bella Lulu knipvel Boyz.

De broekzak is afgewerkt met wat koperkleurige sequins. Geld in de pocket gestopt en zo heb je een leuk cadeautje om weg te geven. Ik hoop jullie hiermee wat inspiratie te hebben gegeven, maar de hop loopt nog een stukje door. Ook de andere dames hebben erg leuke creaties gemaakt, dus hop nog maar gezellig even verder!

Wat moet je doen?

Ga op 2 juli langs de blogs van alle Noor en Zo meiden en laat een reactie achter.

Als je bij iedereen een reactie hebt achterlaten kom je terug naar het blog van Noor en Zo en laat daar ook een leuke reactie achter!

Je mag nu verder hoppen naar het blog van:


Creatieve Groet,



Door te klikken op de foto komt u direct bij het desbetreffende product in de Noor & Zo webshop.


 











5 opmerkingen:

  1. Hou
    Wat een mooie creatie heb je weer gemaakt.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk deze mal met het knipvel gecombineerd! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Jaaa deze vind ik echt geweldig, heel leuk gedaan zijn met die flesjes bier.

    Groet Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat enig die teksten zo op het bierflesje. Heel leuk idee!

    BeantwoordenVerwijderen