maandag 5 juli 2021

Bloghop Bella Lulu Koala

 Hallo Bloglezers,

Ontzettend leuk dat je een rondje met ons mee hopt! Vandaag staat het Bella Lulu knipvel Koala's in de picture tijdens onze bloghop. Als het goed is heb je al veel leuke creaties gezien nu je bij mij aan bent gekomen. Dit is mijn creatie geworden:



Op mijn kaartje zijn de koala's op vakantie aan zee. Een niet alledaags uitje voor koalaberen.



Als basis heb ik de Dutch Doobadoo Shap Art Label 470.713.173 gebruikt. Die heb ik uit wit cardstock geknipt. Daarna heb ik met licht blauw uit de Studio Light paperpad SL-ES-PP05 een tweede laag erop geplakt. En voor de onderkant heb ik een zand kleurig printje uit het Marianne Design blok PK9157 gebruikt.


Voor de aankleding heb ik gebruik gemaakt van de Elizabeth Craft Collection 1540 Palm Trees. Deze is gestanst met groen uit bovenstaande paperpad en de bruintinten die ik op deze kaart heb gebruikt komen uit de Studio Light paperpad SL-ES-PP06. Zo heb je mooie bijpassende kleuren. 


Het anker, bootje, de palen in zee en natuurlijk de leuke zandhoopjes zitten in 1 stanssetje, namelijk de Marianne Design COL1497. Echt een te gek setje voor strandkaartjes.


De tekst komt van de clearstamp CS1024 , ook van Marianne Design. Hier staan echt ontzettend mooie teksten op in zee thema. Ik heb de tekst gestempeld met de memento dew drop in de kleur desert sand.


Ik hoop dat ik je heb kunnen inspireren met mijn kaartje. Bedankt voor lezen en tot een volgende blog.

Als het goed is ben je nu bij alle meiden langs gehopt.

Ga op 5 juli  langs de blogs van alle Noor en Zo meiden en laat een reactie achter.

Als je bij iedereen een reactie hebt achterlaten kom je terug naar het blog van Noor en Zo en laat daar ook een leuke reactie achter!

Je mag nu verder hoppen naar het blog van:


Creatieve Groet,



Door te klikken op de foto komt u direct bij het desbetreffende product in de Noor & Zo webshop.

 
 











3 opmerkingen:

  1. Super schattig de koala's op het strand! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ze zijn zo leuk die koala beertjes hier kan je niet genoeg van krijgen.
    Leuk om ze zo onder de palmbomen te zien staan.

    groet angela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaartje is weer heel gaaf. Super tof idee de Koala's aan het strand. Liefs Monica

    BeantwoordenVerwijderen