maandag 18 mei 2020

Bella Lulu button bloghop

Hallo Allemaal!

Wat gezellig dat je ook vandaag weer mee hopt! Er zijn van Bella Lulu echt super toffe nieuwe clearstamps uitgekomen. Met het designteam hebben we er weer verschilldende leuke creaties mee gemaakt. Ook ik ben ermee aan de slag gegaan.


** klik {HIER} om de Bella Lulu stempel te bestellen **

3002/0110 Bella Lulu Clear Stamp Buttons

Ik heb met 1 van de ronde stempels en lichtblauwe stempel inkt het achtergrond  papier gestempeld. Zo maak je heel leuk je eigen design papier.


Voor de afwerking heb ik cirkels uitgesneden met de Vaessen cirkelsnijder.



Ik heb daar het super toffe nieuwe papier Zomer Geluk van Bella Lulu voor gebruikt! Echt een hele toffe set papier met knipvellen is dat!


Ik hoop dat ik jullie heb mogen inspireren met mijn CAS kaartje!



Wat moet je doen?
  • Ga 18 mei 2020 langs de blogs van alle Noor & Zo meiden en laat een reactie achter
  • Als je bij iedereen een reactie hebt achtergelaten kom je terug naar het blog van Noor! & zo en laat daar ook een leuke reactie achter!
Je mag nu weer terug naar het blog van



Ik hoop dat je genoten hebt van alle mooie creaties!

Lieve Groet,

Irina


3 opmerkingen: