vrijdag 8 mei 2020

weer naar school tasje

Hallo lieve allemaal,

De jongste kinderen mogen na weken thuis zijn weer naar school. Hoe tof is het om iets leuks in hun tas te stoppen. Ze zijn natuurlijk weken thuis geweest, dus het zal weer even wennen zijn. Met de toffe materialen van Jocelijne design is dat natuurlijk in een handomdraai klaar! Ik heb met de beary school stempelset 6004/0041 dit leuke tasje gemaakt met doorkijk venster.


 Achterin het tasje zit nog een vakje waar je een lief briefje in kunt stoppen.



Ik heb binnen in, acher het venster, de super leuke potloden geplakt in de kleuren van de regenboog. Dit keer heb ik mijn polychromos potloden gebruikt voor het inkleuren. 


Het lieve beertje heb ik voorop in het gras gezet. Gezellig tussen de paddestoelen 6002/1393. Als finishing touch nog een super tof label eraan gemaakt met de set Make it Happen 6004/0037.


Zo geef je toch een super leuk tasje mee om weer te starten op school! 


Ik wens jullie een fijne dag! 

Lieve groetjes 

Irina








Het tasje is een ontwerp van Lori Whitlock voor de snijplotter.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten