maandag 4 mei 2020

Shaker ansichtkaartjes

Hallo Allemaal,

Vandaag heb ik een setje kaartjes met de super leuke Jocelijne design stansjes gemaakt. Door van de ene een shaker te maken houd je een onderdeel over, waarvan je dus heel leuk nog een kaartje kunt maken.


Ik ben begonnen met het shakerkaartje met de vuurtoren er op. Daar snij je uit de basis een ovaal uit. Dit ovaal bewaar je voor je de tweede kaart.
Achter het ovaal plak je een stukje transparant sheet. Daarna plak je rondom het ovaal dik dubbelzijdig tape. ( het makkelijkst is  natuurlijk om dat er als een rechthoek omheen te plakken, want dan sluit het mooi af). Nu vul je het met shaker materiaal en plak je de achterkant er op.


En dan kun je beginnen met aankleden van je kaart. Ik heb bij deze shaker gebruik gemaakt van de super toffe vuurtoren 6002/1413. Ik vind het net lijken op een toffe vakantie groet kaart vanaf een eiland!


Voor het tweede kaartje pak je het ovaal erbij dat je over hebt gehouden van kaart 1.


Dit ovaal plak je op een basis formaat kaart. Ik zelf hou heel erg van CAS kaartjes, dus heb deze ook simpel gehouden. Ik heb de zeilboot 6002/1414 en Anna en Tim 6002/1320 hiervoor gebruikt. 


Tim is lekker aan het zeilen! 

Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen geven met mijn creaties! Tot het volgende blog.


Lieve Groetjes,

Irina

Geen opmerkingen:

Een reactie posten