zondag 15 november 2020

Knipvel Autumn Scene

Hallo Allemaal,


Wat hebben we een sfeervolle Herfst Hop vandaag! Wat een mooie kleuren allemaal. Echt helemaal van deze periode! We lichten vandaag het mooie Bella Lulu Knipvel Autumn Scene uit!  



Ik hou zo van de mooie herfstkleuren! De plaatjes van het knipvel zijn echt zo tof. Het plaatje zelf is al een kaartje! Maar natuurlijk vinden wij het ontzettend leuk om er nog iets extra's mee te doen. Langs de randen van mijn lijstkaartje heb ik de mooie nieuwe Noor! Design stansen met bladeren geplakt. Ik heb hiervoor gebruikt: Autumn Leaves en de Vintage Flourishes Kastanje Bladeren.


  


En heb je de aller nieuwste Stempeset Autumn Trees van Noor! Design al gezien? Deze set heeft ontzettend leuke teksten. Ik heb gekozen voor de tekst Boswandeling maken? 




Kijk dat plaatje uit het knipvel nou eens 'shinen" hij geeft gewoon bijna licht, zo mooi!


Achter het plaatje heb ik de prachtige Noor! Design Blauw Frame Viola gebruikt. Het papier dat ik voor het lijstje heb gebruikt komt uit het mooie Craft Consortium Essential Craft Papers paper pad Wood Texture. Het papier op de paraplu is het mooie nieuwe Scr@p Design Paper Crunchy leaves. Het Cardstock komt uit het multipack A4 Florence  Cardstock Autumn.



 





 
En om het net even wat anders te maken vond ik het wel leuk om de Dutch Doobadoo Card Art Paraplu er nog bij op te plakken! 


Dit is mijn bijdrage aan de bloghop met het Bella Lulu Knipvel Autumn Scene. Ik hoop dat ik jullie wat inspiratie heb kunnen geven.

Wat moet je doen?

Ga op 15  november langs de blogs van alle Noor en Zo meiden en laat een reactie achter.

Als je bij iedereen een reactie hebt achterlaten kom je terug naar het blog van Noor en Zo en laat daar ook een leuke reactie achter!

Je mag nu verder hoppen naar het blog van 

Bedankt voor het hoppen en tot een volgende keer. 


Lieve groet,





2 opmerkingen:

  1. Super gedaan met de paraplu van Dutch Doobadoo erbij. Een echte herfstkaart! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooie kaart. Heel mooi gedaan met de paraplu en al die herfstblaadjes.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen