maandag 16 november 2020

You Are Amazing


Hallo Allemaal,

Super leuk dat je weer mee hopt met onze leuke bloghop vandaag! Vandaag hebben we allemaal iets uitgewerkt met 1 van de Mask stencils uit de COMBIDEAL Studio Light Mask Stencils 4 st.

 


Ik heb er een CAS kaartje van gemaakt. Zelf ben ik gek op CAS kaartjes en die maak je met dit soort mask stencils heel gemakkelijk.






Het plaatje komt uit het te gekke Bella Lulu knipvel Pinguins. Onder het plaatje heb ik een stukje zwarte Vaessen Hempcord gestopt en het super leuke takje van de nieuwe Noor! Design Floral Flourishes Branches .




Boven aan de kaart heb ik van het vel Sticker Art Text Mandala, uit de Dutch Doobadoo Mixed Media Collectie, een leuke tekst uit gezocht. Deze heb ik gemat op zwart cardstock en met 3d tape erop geplakt. 


Voor het kleur verloop heb ik gebruik gemaakt van distress oxide. De kleuren zijn van boven naar beneden: Mustard Seed, Twisted Citron, Mermaid lagoon. Wilted Violet en Picked Raspberry. Je kunt de Distress Oxide hier bestellen: DISTRESS OXIDE
Ik heb dit aangebracht op glad cardstock met de handige Blending Brushes.




Als laatste het geheel nog gemat op een zwart stuk cardstock en klaar is je vrolijke kaart! Ik hoop dat ik jullie wat inspiratie heb kunnen geven met deze te gekke COMBIDEAL Studio Light Mask Stencils 4 st.

Wat moet je doen?

Ga op 16 november langs de blogs van alle Noor en Zo meiden en laat een reactie achter.

Als je bij iedereen een reactie hebt achterlaten kom je terug naar het blog van Noor en Zo en laat daar ook een leuke reactie achter!

Je mag nu verder hoppen naar het blog van 

Bedankt voor het hoppen en tot een volgende keer. 


Lieve groet,





3 opmerkingen:

  1. Supervrolijke kaart met die lieve pinguins.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke kaart in een gewaagde kleuren combi.
    Het plaatje erbij is erg lief. De mask die je hebt gebruikt is prachtig.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart en die pinquin erbij is ook geweldig! Groetjes Betha

    BeantwoordenVerwijderen