maandag 9 november 2020

Pinguins!!

 Hallo Allemaal.

Wat gezellig dat je weer mee hopt met onze leuke Bella Lulu bloghop! Vandaag hebben we allemaal iets hele leuks gemaakt met het nieuwe bella Lulu knipvel Pinguins



Ik heb er een hanger van gemaakt. Ik heb hiervoor een aantal verschillende formaten cirkels uitgesneden en daar om heen een rand gemaakt. De cirkels heb ik uitgenseden met de Vaessen Cirkelsnijder.





De leuke sneeuwvlokken heb ik gemaakt met de Vaessen Creative Figuurpons Sneeuwvlok.








De tekst heb ik uitgestanst mijn altijd favoriete Bella Lulu Nesting Dies




Om alles met elkaar te verbinden heb ik wit satijnlint gebruikt. 



En zo heb je dan in combinatie met die te gekke Pinguins van Bella Lulu een super leuke winterse hanger!

Ik hoop dat ik jullie wat inspiratie heb kunnen geven!

Wat moet je doen?

Ga op 9 november langs de blogs van alle Noor en Zo meiden en laat een reactie achter.

Als je bij iedereen een reactie hebt achterlaten kom je terug naar het blog van Noor en Zo en laat daar ook een leuke reactie achter!

Je mag nu verder hoppen naar het blog van 

Bedankt voor het hoppen en tot een volgende keer. 


Lieve groet,






4 opmerkingen:

  1. Wat mooi gemaakt alle rondjes onder elkaar van klein naar groot. De plaatjes zijn wel heel leuk maar ook de teksten zijn er mooi bij.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk allemaal kleine schilderijtjes. Met de pinguïns als ster.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een super gaaf project weer. I love it. Liefs, Monica

    BeantwoordenVerwijderen