woensdag 1 november 2017

Cadeaukaart houder in kerst sferen

Hallo Allemaal!

Nog een aantal weken en dan is het alweer kerst! Ik ben dan ook al druk bezig met het maken van kerstkaarten! Maar vandaag even iets anders! Een giftcard houder met de Studio Light Winter Feelings! 




Ik ben begonnen met het stansen van STENCILWF64. 


Eerst de grootste uit cardstock. Die vouw je iets over de helft dubbel en beplakt het met basispapier BASISWF249. Dit doe je ook met het tweede formaat stans, tot net iets over de vouwrand. Nu heb ik eerst de randen bewerkt met distress ink.


Dan plak je de zijkanten vast met dubbelzijdig tape. En beplak je de voorzijde ook met papier, BASISWF249.



Nu kan je beginnen met versieren! Zelf heb ik daarvoor EASYWF595 en EASYWF600 gebruikt. Boven aan de kaart heb ik gekozen voor basisstans STENCILSL40. 




Je kan je giftcard er zichtbaar instoppen, maar ook zo dat hij niet direct zichtbaar is! Ik hoop dat jullie het leuk vinden! Bedankt dat je de tijd hebt genomen om mijn blogpost te lezen!
Fijne dag!

Lieve groetjes 
Irina





   


2 opmerkingen:

  1. Dit is echt een leuk ideetje Irina ... jij hebt er alvast een schitterend voorbeeldje van gemaakt met hele leuke materialen ...
    Groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen