woensdag 8 november 2017

Stempel kaartje

Hallo Allemaal!

Vandaag heb ik een kaartje gemaakt met stempels en embossing poeder! De super gave nieuwe mixed media lijn van Studio Light is daar heel geschikt voor!


Als eerste heb ik op de achtergrond her en der de STAMPSL194 gebruikt. Met memento London Fog. 



Ik heb gebruik gemaakt van STAMPMB05. De bladeren! Deze heb ik gestempeld met versamark en daarna met wit embossing poeder bewerkt! 


Aan de zijkant heb ik gebruik gemaakt van STAMPMB06. Deze heb ik gestempeld met de kleur memento London Fog. 


Helemaal bovenaan heb ik nog een 'slinger' gestempeld met de STAMPSL238.


Om het af te werken zijn de stansvellen heel geschikt! 


Ik wens jullie een hele fijne dag toe! 

Lieve groetjes Irina 


4 opmerkingen:

  1. Irina dit is echt een knap kaartje ... leuk hoe je met de stempels gewerkt hebt ...
    Fijne dag, groetjes, Odette.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk gedaan! En wat is het papier mooi!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank u wel! Ja super mooi papier! Ik ben zo gek op die blauwe kleuren!

      Verwijderen