woensdag 22 november 2017

December to remember

Hallo allemaal!

Ik ben nog steeds lekker bezig met de Winter Feelings van Studio Light! Vandaag heb ik deze kaart voor jullie gemaakt:


Voor deze kaart heb ik materialen gebruikt uit diverse lijnen van Studio Light! 
Zo ben ik begonnen met deze:


Super handige stans die door de machine kan! Dus geen knipwerk meer!

 Daarna heb ik uit verschillende lijnen stansjes gebruikt! Ik zal de foto's onderaan plaatsen! 

Ik ben zelf helemaal fan van die mooie achtergrond stempel:


Super mooi met lichtgrijs bijvoorbeeld voor een subtiel effect!

Hier nog een detailfoto van de andere materialen:



Een hele fijne dag toegewenst!

Lieve groetjes 
Irina





1 opmerking:

  1. Een hele mooie kaart Irina. Je hebt er een prachtig geheel van gemaakt.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen