dinsdag 14 november 2017

Christmas gift bag

Hallo Allemaal!

Nog ongeveer 6 weken, en dan is het alweer kerst! Ik vind cadeautjes onder de boom altijd zo gezellig staan. Daarom ben ik alvast aan de slag gegaan met een gift bag!


Als basis heb ik een papieren tasje genomen. En deze helemaal bewerkt met de prachtige Winter Feelings van Studio Light ! Ik zal de gebruikte materialen nog even opnoemen aan het eind!


Het plaatje uit EASYWF594 stansvel vond ik zo leuk, dat ik het cadeautje daarop heb aangepast. Een zakje marshmallows en hot chocolate! 

 

Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren! Een hele fijne dag toegewenst vandaag!

Lieve groetjes,

Irina

Gebruikte materialen:


SCRAPWF03
BASISWF248
EASYWF594
STENCILWF61
STENCILWF63

Papieren tasje
Lintjes
Kaas doek 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten